Kampi Headspace më ndryshoji pikëpamjet / Camp Headspace changed my point of view / Head Space je promenio moje poglede -Rona Kingji

Përshëndetje unë jam Rona Kingji,17 vjecare.

Jam nxënëse e Gjimnazit “Bedri Pejani”- Pejë. 

Jam një njeri që kohën e lirë e kaloj duke bërë punë vullnetare dhe duke qenë pjesë e aktiviteteve të ndryshme siq ishte kampi i ‘Headspace’.

Ky kamp tre ditor ishte një ndër eksperiencat më të mira të jetës sime.

U ndava prej këtij kampi më e ditur, gëzuar por edhe duke u ndjerë bosh. Diturin e morra nga sesionet dhe informatat e interpretuara ligjeruesja. Gëzimin e morra nga shokët dhe shoqet e reja të cilët njoftova por edhe nga lojrat e shumta fantastike që ma nxorrën në pah edhe anën time kompetitive. Dhe së fundmi boshllëku erdhi si rrjedhojë e përfundimit të kësaj eksperience që më ndryshoi shumë pikpamje mbi njerëzit të cilët më rrethojnë. 

Ndryshimi ktyre pikpamjeve u fitua falë sesioneve edukative të cilat na u prezantuan. Njëri prej tyre dhe gjithashtu i preferuari im ishte mbi terapin e artit dhe terapin e lojës ku ne mësuam se sa kanë rëndësi detajet e vogla e shumë gjera të tjera të dobishme.

Lojrat që i luajta këtu, sesionet që dëgjova dhe njerëzit që takova nuk do t’i harroj asnjëherë në jetën time. Nga secili mësova diqka të re dhe shpresoj qe edhe ata u argëtuan me mua aq sa u argëtova unë me ata. Jam shumë mirënjohëse ndaj YMCA që na ofroi mundësin të jemi pjesë e ktij kampi kaq mirë të organizuar.

Faleminderit shumë! 


I am Rona Kingji, and I'm 17 years old. 

A student of the Gymnasium "Bedri Pejani" - Peja.

I’m a person who spends my free time doing volunteer work and being part of various activities such as the ‘Headspace’ camp.

This three-day camp was one of the best experiences of my life. I left this camp more knowledgeable, happy but also feeling empty. The knowledge gained from the sessions and the information interpreted by the lecturer. I got joy from the new friends I introduced but also from the many fantastic games that highlighted my competitive side. And finally, the emptiness came as a result of the end of this experience that changed me a lot of views on the people around me.

The change of these views was gained thanks to the educational sessions which were presented to us. One of them and also my favorite was on art therapy and game therapy where we learned how important small details and many other useful things are.

The games I played here, the sessions I listened to and the people I met will never be forgotten in my life. I learned something new from everyone and I hope they had as much fun with me as I did with them. I am very grateful to YMCA for offering us the opportunity to be part of this well-organized camp

Thank you very much!


Ja sam Rona Kingji i imam 17 godina. 

Učenica Gimnazije „Bedri Pejani“ - Peć.

Ja sam osoba koja svoje slobodno vreme provodi volontirajući i učestvujući u raznim aktivnostima, poput kampa „Headspace“.

Ovaj trodnevni kamp bio je jedno od najboljih iskustava u mom životu. Zaveršavanjem ovo kampa ja sam upućenija, srećnija, ali i osećaj praznine. Znanja stečena tokom sesija i informacije koje je predavač interpretirala. Novi prijatelji koje sam upoznala, ali i mnoge fantastične igre koje su istakle moju takmičarsku stranu veoma su me usrečile.I konačno, praznina je nastala kao rezultat kraja ovog iskustva koje mi je promenilo mnogo pogleda na ljude oko mene.

Promena ovih pogleda je postignuta zahvaljujući edukativnim sesijama koje su nam predstavljene. Jedan od njih, a takođe i moj omiljeni, bio je na art terapiji i terapiji igrom gde smo naučili koliko su važni mali detalji i mnoge druge korisne stvari.

Igre koje sam igrala ovde, sesije koje sam slušala i ljudi koje sam upoznala nikada u životu neće biti zaboravljene. Od svih sam naučila nešto novo i nadam se da su se i oni zabavili sa mnom kao i ja sa njima. Veoma sam zahvalna YMCA -i što nam je ponudila priliku da budemo deo ovog dobro organizovanog kampa.

Mnogo vam hvala!

Comments

  1. faleminderit Dr. Ellen për favorin që më bëtë. Unë jam shumë i emocionuar sepse qiramarrësi im më në fund ka shlyer qiranë time dyvjeçare. i ka paguar paratë dhe tani nuk është në shtëpinë time. Pa ty, nuk do të mund t'i merrja paratë prej tij. E nxora në gjyq, por i dhanë shumë kohë për të paguar borxhin, por faleminderit që e bëtë ta shlyejë atë në një kohë të shkurtër. Unë premtoj se do të vazhdoj të dëshmoj në internet dhe kudo për veprën tuaj të fuqishme. Nëse keni ndonjë nga problemet e mëposhtme, ju lutemi kontaktoni Dr. Ellen përmes WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) pabesi
    2) debitorët e vazhdueshëm
    3) qiramarrësit e vazhdueshëm
    4) shlyerja e parakohshme e kredisë
    5) varësia nga droga
    6) performancë e dobët seksuale
    7) aborti i përsëritur
    8) infertiliteti
    9) Promovimi në punë
    10) unazë magjike
    11) Divorci
    12) Kthejeni ish-in tuaj
    13) Thyeni obsesionin
    14) Kthehuni te magjia e dërguesit
    15) Magjitë mbrojtëse
    16) Bukuri e lumtur
    17) Magjitë për fitimet e lotarisë
    18) magjitë e dashurisë për homoseksualët
    19) Magjitë e dashurisë së lezbikeve Pavarësisht se cilat janë problemet tuaja, Dr. Ellen do t'ju ndihmojë.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mësova gjëra që në të ardhmen t'i ndihmoj ndokuj edhe t'i përdor për vete / I learned things to help others in the future and to use them for myself / Naučio sam stvari kako bih u budućnosti pomagao drugima i koristio ih za sebe - Olti Vrella

The door is always open by Valentina

The right to participate in decision-making processes by Njomza