Përmes secilit aktivitet kemi mësuar diçka të re / Through each activity we have learned something new / Kroz svaku aktivnost naučili smo nešto novo - Flandra Nikqi

Unë jam Flandra, shkojë në shkollën fillore “Dardania” në Pejë. 

Si hobi mund të them se kam fotografinë, më pëlqen të fotografojë peisazhe, objekte e gjëra të tjera. Kohën e lirë e shfrytëzojë në mënyra të ndryshme, si duke mësuar, duke dëgjuar muzikë apo edhe duke shikuar një film. 

Kam dalluar një ndryshim të madh tek vetja pasi që kam marrë pjesë në kampin e "Headspace". Kam mësuar se si mund të kënaqemi me persona qe nuk i kemi njohur më parë. Gjatë tre ditëve të kampit kam mësuar shumë. Temat poashtu më kanë pëlqyer dhe e kam të vështirë të zgjedh njërën si më favoriten.

Por si temë më e rëndësishme, që më ka bërë edhe kureshtare ka qenë sesioni i fundit në lidhje me terapinë e artit i cili ishte informacion i ri për mua. 

Çdo moment apo aktivitet të këtij kampi do e mbajë mend përgjithmonë sepse përmes secilit aktivitet kemi mësuar diçka të re që ka pasur kuptim dhe shpesh na është lidhur me jetët tona private. Sa për pjesëmarrësit, të gjithë/a e kanë shtuar dëshirën për të shkuar në kamp edhe ditët në vazhdim me mënyrën se si janë sillur. Ata nuk ishin paragjykues, ne e mbështetnim njëri-tjetrin dhe kjo e ka bërë të paharrueshme kohën që kemi kaluar aty.











I am Flandra, I go to the primary school "Dardania" in Peja.

As a hobby I can say that I have photography, I like to photograph landscapes, objects and other things. I use my free time in different ways, such as learning, listening to music or even watching a movie.

I noticed a big change in myself after attending the "Headspace" camps. I have learned how to enjoy people we have not known before. During the three days of camps I learned a lot. I also liked the themes and found it difficult to choose one as my favorite.

But the most important topic, which has also made me curious, has been the last session about Art Therapy which was new information to me.

Every moment or activity of this camp will be remembered forever because through each activity we have learned something new that has made sense and is often connected to our private lives. As for the participants, all of them have increased the desire to go to the camp in the following days with the way they behaved. They did not judge, we supported each other and that made the time we spent there unforgettable.

 

Ja sam Flandra, pohađam osnovnu školu „Dardania“ u Peći.

Kao hobi mogu reći da se bavim fotografijom, volim da slikam pejzaže, predmete i druge stvari. Slobodno vreme koristim na različite načine, poput učenja, slušanja muzike ili čak gledanja filmova.

Primetila sam veliku promenu u sebi nakon što sam pohađala kampove "Headspace". Naučila sam kako da se zabavlamo u društvo koje ranije nismo poznavali. Tokom tri dana kampovanja naučila sam mnogo. Svidele su mi se teme i bilo mi je teško da izaberem jednu od svojih omiljenih.

Ali najvažnija tema, koja me je takođe zainteresovala bila je poslednja sesija o Art terapiji koja mi je bila nova informacija.

Svaki trenutak ili aktivnost ovog kampa zauvijek će se pamtiti jer smo kroz svaku aktivnost naučili nešto novo što je imalo smisla i često povezano s našim privatnim životom. Što se tiče učesnika, svi su svojim ponašanjem pokazivali želju da idućih dana idu u kamp. Nisu imali predrasude, podržavali smo jedni druge i to je vreme koje smo tamo proveli učinilo nezaboravnim.


Comments

  1. faleminderit Dr. Ellen për favorin që më bëtë. Unë jam shumë i emocionuar sepse qiramarrësi im më në fund ka shlyer qiranë time dyvjeçare. i ka paguar paratë dhe tani nuk është në shtëpinë time. Pa ty, nuk do të mund t'i merrja paratë prej tij. E nxora në gjyq, por i dhanë shumë kohë për të paguar borxhin, por faleminderit që e bëtë ta shlyejë atë në një kohë të shkurtër. Unë premtoj se do të vazhdoj të dëshmoj në internet dhe kudo për veprën tuaj të fuqishme. Nëse keni ndonjë nga problemet e mëposhtme, ju lutemi kontaktoni Dr. Ellen përmes WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) pabesi
    2) debitorët e vazhdueshëm
    3) qiramarrësit e vazhdueshëm
    4) shlyerja e parakohshme e kredisë
    5) varësia nga droga
    6) performancë e dobët seksuale
    7) aborti i përsëritur
    8) infertiliteti
    9) Promovimi në punë
    10) unazë magjike
    11) Divorci
    12) Kthejeni ish-in tuaj
    13) Thyeni obsesionin
    14) Kthehuni te magjia e dërguesit
    15) Magjitë mbrojtëse
    16) Bukuri e lumtur
    17) Magjitë për fitimet e lotarisë
    18) magjitë e dashurisë për homoseksualët
    19) Magjitë e dashurisë së lezbikeve Pavarësisht se cilat janë problemet tuaja, Dr. Ellen do t'ju ndihmojë.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mësova gjëra që në të ardhmen t'i ndihmoj ndokuj edhe t'i përdor për vete / I learned things to help others in the future and to use them for myself / Naučio sam stvari kako bih u budućnosti pomagao drugima i koristio ih za sebe - Olti Vrella

The door is always open by Valentina

The right to participate in decision-making processes by Njomza