Kjo eksperiencë ka pasë ndikim në zhvillimin tim personal dhe profesional / This experience has had an impact on my personal and professional development / Ovo iskustvo je imalo uticaja na moj lični i profesionalni razvoj - Dionis Kollçaku

Përshendetje, unë jam Dionis Kollçaku dhe jam vullnetarë pranë organizatës YMCA Kosovo gati që 5 vite. Kam marrë pjesë gati në të gjitha aktivitetet e organizuara të kësaj organizate, arsyeja kryesore ka qenë sepse e kam parë edhe si mundësi të mirë për përgaditje time personale dhe ka qenë një nga hapësira ku e kam shprehë vetën më së liri e pa u gjykuar nga askush.

Edhe pse në kampin e fundit kam qenë vullnetarë dhe jo pjesëmarrës mund të them se ndoshta ka qenë një ndër ekperiencat më unike ku kam kryer punë vullnetare.

Pjesa që do e veçoj më shumë është njoftimi i të rinjëve me Shëndetin Mendor, u kisha lakmi këtyre pjesëmarrësve që në moshë kaq të hershme po merrnin informacione mbi këtë temë. 

Sesionet ishin të përgaditura në mënyrë të atillë që të rinjtë të ishin të informuar se çka është shendeti mendor, se si duhet të i shfaqnin këto probleme dhe sa e nevojshme ishte që gjatë këtyre periudhave problematike të flisnin me persona të afërt dhe ata të jenë në dijeni për këtë problem e jo të mbahej brenda vetës. Fatmirësisht këto trajnime dita ditës po ndryshojnë mentalitetin e ndërtuar ndër vite në shoqërinë tonë, dhe rinia është gjithmonë gati që të kontribuoj në këto ndryshime.

 Gjatë kampit unë si vullnetarë kam asistuar stafin në mbarëvajtjen e aktiviteve të planifikuara gjatë 3 ditëve. Edhe pse gjatë këtyre ditëve kam ndihmuar në realizimin e aktiviteteve, më është ofruar edhe mundësi që të mësoj më shumë rreth punës grupore dhe shëndetit mendor në përgjithësi, kam ndryshuar mendimin për shumë gjëra që i kam parë nga një prespektivë tjetër dhe sërish kjo eksperiencë ka pasë ndikim në zhvillimin tim personal dhe profesional. 

 Kampin në përgjithësi e kam parë si një mundësi të mirë për socializim dhe formësim të grupeve që do të kryejn punë ekipore. 

Më ka tërhequr shumë mënyra se si trajnimet ishin aq atraktive, dhe të rinjtë ndërkohë që po informoheshin me gjëra të reja gjithmonë po bënin qejf dhe po krijonin njohje që do të ju shërbenin natyrisht për të ardhmen. 


Hello, I am Dionis Kollçaku and I have been a volunteer at the organization YMCA Kosovo for almost 5 years. I have participated in almost all the organized activities of this organization. The main reason was that I saw it as a good opportunity for my personal training and it was one of the spaces where I expressed myself most freely and without being judged by no one.
 
Although in the last camp I was a volunteer and not a participant I can say that it was probably one of the most unique experiences where I did volunteer work.
The part that I will single out the most is the introduction of young people with Mental Health. I was greedy for these participants who at such an early age were receiving information on this topic.
 
The sessions were prepared in such a way that young people were informed about what mental health is, how they should display these problems and how necessary it was to talk to close people during these difficult times and to be aware of this problem and not be kept within yourself. Thankfully these training are changing day by day the mentality built over the years in our society, and the youth is always ready to contribute to these changes.
 
During the camp, I was a volunteer assisting the staff in carrying out the activities planned for 3 days. Although during these days I have helped in the realization of activities, I have been offered the opportunity to learn more about group work and mental health in general, I have changed my mind about many things that I have seen from a different perspective and again this experience has had an impact on my personal and professional development.
 
I generally saw the camp as a good opportunity for socializing and shaping groups that will do teamwork.
I really liked the way the training was so attractive, and the young people while being informed about new things were always having fun and creating acquaintances that would serve them for the future.


Zdravo, ja sam Dionis Kollçaku i volonter sam u organizaciji YMCA Kosovo skoro 5 godina. Učestvovao sam u skoro svim organizovanim aktivnostima ove organizacije. Glavni razlog je bio u tome što sam to video kao dobru priliku za svoj lični trening i bio je to jedan od prostora u kojem sam se izrazio najslobodnije i bez da me iko osuđuje.
 
Iako sam u prošlom kampu bio volonter, a ne učesnik, mogu reći da je to bilo verovatno jedno od najunikatnijih iskustava u kojima sam volontirao.
Deo koji ću najviše izdvojiti je upoznavanje mladih sa mentalnim zdravljem. Bio sam pohlepan za ove učesnike koji su u tako ranom dobu primali informacije o ovoj temi.
 
Sesije su bile pripremljene na takav način da su mladi ljudi informisani o tome šta je mentalno zdravlje, kako bi trebali prikazati ove probleme i koliko je bilo potrebno razgovarati sa bliskim ljudima u ovim teškim vremenima i biti svjesni ovog problema, a ne zadržati ih u sebi. Srećom, ovi treninzi iz dana u dan menjaju mentalitet izgrađen godinama u našem društvu, a omladina je uvek spremna da doprinese tim promenama.
 
Tokom kampa sam kao volonter pomagao osoblju u provođenju aktivnosti planiranih za 3 dana. Iako sam ovih dana pomagao u realizaciji aktivnosti, ponuđena mi je prilika da naučim više o grupnom radu i mentalnom zdravlju uopšte, predomislio sam se o mnogim stvarima koje sam video iz drugačije perspektive, a opet ovo iskustvo je uticalo na moj lični i profesionalni razvoj.
 
Generalno sam kamp video kao dobru priliku za druženje i oblikovanje grupa koje će raditi timski.
Zaista mi se dopao način na koji je obuka bila tako atraktivna, a mladi ljudi, iako su bili informisani o novim stvarima, uvek su se zabavljali i stvarali poznanstva koja će im poslužiti za budućnost.


Comments

  1. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një dëshmi në internet se si Dr. ndihmoi shume gra te mbeten shtatzene me magjine e saj te fuqishme, i shkrova dhe i shpjegova situaten time, me premtoi se do me ndihmoj dhe do te mbetem shtatzene para 1 muaji, bera te gjitha ato qe me porositi dhe shkova ne spital per një mesazh dhe doktori konfirmoi që jam 5 ditë shtatzënë, deri tani kam lindur djalin tim të bukur, burri im është i lumtur tani dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. dawn acuna kontakto me të nëse ke nevojë për ndihmë.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    Dhe E.T.C.
    Email { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. faleminderit Dr. Ellen për favorin që më bëtë. Unë jam shumë i emocionuar sepse qiramarrësi im më në fund ka shlyer qiranë time dyvjeçare. i ka paguar paratë dhe tani nuk është në shtëpinë time. Pa ty, nuk do të mund t'i merrja paratë prej tij. E nxora në gjyq, por i dhanë shumë kohë për të paguar borxhin, por faleminderit që e bëtë ta shlyejë atë në një kohë të shkurtër. Unë premtoj se do të vazhdoj të dëshmoj në internet dhe kudo për veprën tuaj të fuqishme. Nëse keni ndonjë nga problemet e mëposhtme, ju lutemi kontaktoni Dr. Ellen përmes WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) pabesi
    2) debitorët e vazhdueshëm
    3) qiramarrësit e vazhdueshëm
    4) shlyerja e parakohshme e kredisë
    5) varësia nga droga
    6) performancë e dobët seksuale
    7) aborti i përsëritur
    8) infertiliteti
    9) Promovimi në punë
    10) unazë magjike
    11) Divorci
    12) Kthejeni ish-in tuaj
    13) Thyeni obsesionin
    14) Kthehuni te magjia e dërguesit
    15) Magjitë mbrojtëse
    16) Bukuri e lumtur
    17) Magjitë për fitimet e lotarisë
    18) magjitë e dashurisë për homoseksualët
    19) Magjitë e dashurisë së lezbikeve Pavarësisht se cilat janë problemet tuaja, Dr. Ellen do t'ju ndihmojë.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Më në fund e kam rikthyer Gëzimin tim, dua t'i tregoj botës se si burri im po më tradhtonte dhe nuk ishte më i përkushtuar ndaj meje dhe fëmijëve tanë. kur e pyeta se cili është problemi, ai më tha se nuk më donte dhe donte divorc, isha aq e thyer në zemër sa qaja gjithë ditën dhe natën por ai doli nga shtëpia po kërkoja diçka në internet kur pashë një artikull se si magjistari i madh dhe i fuqishëm i magjisë, i quajtur Dr DAWN, ka ndihmuar shumë në situata të ngjashme si unë, kontaktova në WhatsApp: +2349046229159 duke i treguar për problemin tim, ai më premtoi se do të ma kthejë burrin tim brenda 48 orëve. bëri gjithçka që më kërkoi, dhe për habinë time më të madhe burri u kthye në shtëpi pas 48 orësh dhe po qante dhe lutej për faljen time dhe pranoje atë, që atëherë unë jetoj e lumtur me burrin tim dhe ai më trajton si një mbretëresha.
    Dr DAWN, gjithashtu mund t'ju ndihmojë. Kontaktoni me të për çdo lloj Drejtshkrimi apo zgjidhjeje, është i sinqertë dhe 💯 për qind i sigurt, ai është kontakti në WhatsApp: +2349046229159

    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mësova gjëra që në të ardhmen t'i ndihmoj ndokuj edhe t'i përdor për vete / I learned things to help others in the future and to use them for myself / Naučio sam stvari kako bih u budućnosti pomagao drugima i koristio ih za sebe - Olti Vrella

The door is always open by Valentina

The right to participate in decision-making processes by Njomza