Mësova gjëra që në të ardhmen t'i ndihmoj ndokuj edhe t'i përdor për vete / I learned things to help others in the future and to use them for myself / Naučio sam stvari kako bih u budućnosti pomagao drugima i koristio ih za sebe - Olti Vrella


Përshëndetje, jam Olt Vrella nga Peja.

Vijoj mësimet në Gjimnazi "Bedri Pejani", dhe gjatë kohës së lirë lexoj dhe dal për të ecur nëpër natyrë.

Një gjë që më ka interesuar gjithmonë është mënyra se si të tjerët kujdesen për shëndetin mendor. E kur dëgjova që do të mbahej kampi "Headspace", që si temë ishte Shëndeti Mendor, unë pa hezituar aplikova që të isha pjesë.

Para se të fillonte kampi unë mendoja se çdo njeri kujdesej për shëndetin mendor në një mënyrë pothuajse të njejtë. Por gjatë tre ditëve të këtij kampi unë mësova shumë gjëra. Pjesëmarrësit/et e këtij kampi mësuan se çfarë do të thotë shëndeti mendor e si ndikon shoqëria në të, por edhe disa metoda për të mbajtur shëndetin mendor sa më mirë. 

Disa aktivitete që unë mendoj që janë të rëndësishme janë aktivitetet që kanë si thelb punën në grup, që ndihmojn që pjesmarrësit/et të kuptojn se shëndetin mendor mund ta përmirësojn edhe me ndihmën e të tjerëve. Pasi që përfundoj ky kamp unë kuptova që përmirësimi apo edhe ruajtja e shëndetit mendor bëhet në mënyra të ndryshme, dhe që shëndeti mendor është mënyra se si ne i përballemi situatave stresuese.

Një gjë që mendoj që do ta mbaj mendë për tërë jetën do të jetë shoqëria. Shoqëria që krijuam në këtë kamp edhe pse e re u forcua me aktivitet e ndryshme, aktivitete të cilat janë tepër argëtuese edhe pak sfiduese. Por edhe gjërat që mësova do t'i mbaj mend dhe mendoj që do të më nevojiten shumë në të ardhmen për t'i ndihmuar dikujt apo edhe t'i përdor përvete.

Në fund përsëri më vie në mendje shoqëria që kam krijuar në kampin "Headspace". Ku në fillim asnjëri nuk njiheshim por pas një kohe të shkurtër u njoftuam me njëri tjetërin dhe ende mbajë kontakt me disa nga pjesëmarrësit nga ky kamp.

 Hello, I am Olt Vrella from Peja.

I attend classes at the "Bedri Pejani" Gymnasium, and during my free time, I read and go for walks in nature.

One thing that has always interested me is the way others take care of mental health. And when I heard that the "Headspace" camp was to be held, which was about Mental Health, I did not hesitate to apply to be a part of it.

Before the camp started I thought everyone took care of their mental health in almost the same way. But during the three days of this camp, I learned a lot. The participants of this camp learned what mental health means and how society affects it, but also some methods to maintain mental health as best as possible.

Some activities that I think are important are group work activities, which helped participants to understand that they can improve their mental health with the help of others. After completing this camp I realized that improving or even maintaining mental health is done in different ways and that mental health is the way we deal with stressful situations.

One thing I think I will remember for the rest of my life will be the friendship that we made there. The friends we got to know in this camp, although young, were strengthened with various activities, activities which are very fun and a little challenging. But the things I learned I will remember and I think I’ll need them a lot in the future to help someone or even use them myself.

In the end, the friendships I created in the "Headspace" camp come to mind again. At first, none of us knew but after a short time, we got to know each other and still keep in touch with some of the participants from this camp.

Zdravo, ja sam Olt Vrella iz Peći.

Pohađam nastavu u gimnaziji "Bedri Pejani", a u slobodno vreme čitam i šetam u prirodi.

Jedna stvar koja me oduvek zanimalo je način na koji drugi brinu o mentalnom zdravlju. A kada sam čuo da će se održati kamp „Headspace“, koji se odnosio na mentalno zdravlje, nisam oklevao da se prijavim da budem deo njega.

Prije početka kampa mislio sam da se svi brinu o svom mentalnom zdravlju na gotovo isti način. Ali tokom tri dana ovog kampa naučio sam mnogo. Učesnici ovog kampa naučili su šta znači mentalno zdravlje i kako društvo utiče na njega, ali i neke metode za očuvanje mentalnog zdravlja što je bolje moguće.

Neke aktivnosti za koje mislim da su važne su grupne aktivnosti, koje su pomogle učesnicima da shvate da mogu poboljšati svoje mentalno zdravlje uz pomoć drugih. Nakon završetka ovog kampa shvatio sam da se poboljšanje ili čak održavanje mentalnog zdravlja vrši na različite načine, te da je mentalno zdravlje način na koji suoćavamo sa stresnim situacijama.

Jedna stvar koju mislim da ću pamtiti do kraja života biće prijateljstvo koje smo tamo stekli. Društvo koje smo stvorili u ovom kampu, iako mlado ojačano je raznim aktivnostima, vrlo zabavnim i pomalo izazovnim. Ali stvari koje sam naučio pamtiću i mislim da će mi u budućnosti mnogo trebati da pomognem nekome ili čak i sam da ih upotrebim.

Na kraju mi ponovo padaju na pamet prijateljstva koja sam stvorio u kampu „Headspace“. U početku niko od nas nije znao, ali nakon kratkog vremena smo se upoznali i još uvek smo u kontaktu sa nekim od učesnika iz ovog kampa.

Comments

  1. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një dëshmi në internet se si Dr. ndihmoi shume gra te mbeten shtatzene me magjine e saj te fuqishme, i shkrova dhe i shpjegova situaten time, me premtoi se do me ndihmoj dhe do te mbetem shtatzene para 1 muaji, bera te gjitha ato qe me porositi dhe shkova ne spital per një mesazh dhe doktori konfirmoi që jam 5 ditë shtatzënë, deri tani kam lindur djalin tim të bukur, burri im është i lumtur tani dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. dawn acuna kontakto me të nëse ke nevojë për ndihmë.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    Dhe E.T.C.
    Email { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Kam lexuar disa dëshmi për një magjistar dashurie të quajtur DR DAWN se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të rikthyer ish të dashuruarit e tyre brenda 48 orëve, Sinqerisht, thjesht po mendoja nëse kjo ishte e vërtetë dhe nëse ky njeri mund të ndihmonte vërtet të kthente të dashurin tim të cilin Unë dua shumë. Vendosa të kontaktoj sepse e dua shumë të dashurin tim dhe kemi nja dy muaj që jemi ndarë. Më ka marrë shumë malli për të, kam provuar të gjitha mënyrat e tjera për ta rikthyer, por nuk kam mundur. Unë kontaktova me DR DAWN dhe ai më tha se ish-i im do të kthehet tek unë në 48 orët e ardhshme.
    Për habinë time, ish i dashuri im u kthye pikërisht pas 48 orësh, e gjitha kjo falë Dr DAWN,
    Ai gjithashtu mund t'ju ndihmojë me
    *Spell për të mbetur shtatzënë.
    *Spell për t'u ribashkuar.
    * Shëroni çdo sëmundje.
    * magji për fat të mirë.
    *Magji për pasuri.
    Dhe të tjerët.
    Kontaktoni me të përmes: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  3. faleminderit Dr. Ellen për favorin që më bëtë. Unë jam shumë i emocionuar sepse qiramarrësi im më në fund ka shlyer qiranë time dyvjeçare. i ka paguar paratë dhe tani nuk është në shtëpinë time. Pa ty, nuk do të mund t'i merrja paratë prej tij. E nxora në gjyq, por i dhanë shumë kohë për të paguar borxhin, por faleminderit që e bëtë ta shlyejë atë në një kohë të shkurtër. Unë premtoj se do të vazhdoj të dëshmoj në internet dhe kudo për veprën tuaj të fuqishme. Nëse keni ndonjë nga problemet e mëposhtme, ju lutemi kontaktoni Dr. Ellen përmes WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) pabesi
    2) debitorët e vazhdueshëm
    3) qiramarrësit e vazhdueshëm
    4) shlyerja e parakohshme e kredisë
    5) varësia nga droga
    6) performancë e dobët seksuale
    7) aborti i përsëritur
    8) infertiliteti
    9) Promovimi në punë
    10) unazë magjike
    11) Divorci
    12) Kthejeni ish-in tuaj
    13) Thyeni obsesionin
    14) Kthehuni te magjia e dërguesit
    15) Magjitë mbrojtëse
    16) Bukuri e lumtur
    17) Magjitë për fitimet e lotarisë
    18) magjitë e dashurisë për homoseksualët
    19) Magjitë e dashurisë së lezbikeve Pavarësisht se cilat janë problemet tuaja, Dr. Ellen do t'ju ndihmojë.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Pas martesës jeta ime ishte kaq e vështirë, burri im filloi të ndiqte gra të tjera, sepse unë nuk i dhashë një fëmijë pasi prita disa vite. Mund ta shihja martesën time duke u zhdukur. Bëra gjithçka që ishte e mundur për të ndryshuar situatën, por asgjë nuk funksionoi derisa takova Dr Ellen, një shëruese shpirtërore. Dr Ellen më shpëtoi jetën dhe martesën time. tani kam 3 femije. I jam mirënjohës Dr Ellen dhe kjo është arsyeja pse i lë dëshmitë e mia kujtdo që vuan nga problemet martesore dhe të fertilitetit. E-mail kontakti: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp: +2348106541486

    ReplyDelete
  5. Burri im është kthyer!!! Pas 1 vitesh martesë të prishur, burri më la me dy fëmijë dhe jeta ime u shkatërrua. Doja t'i jepja fund, gati vrava veten se ai na la pa asgjë. Jam thyer emocionalisht gjatë gjithë kësaj kohe dhe jeta më duket e pakuptimtë. Një ditë besnike, duke shfletuar internetin, hasa në disa dëshmi për Dr DAWN. Disa njerëz dëshmuan se ai e ktheu ish-in e tyre, të tjerë dëshmuan se ai rikthen mitrën dhe shëron sëmundjet me barishte. Më shumë më interesonte pajtimi me bashkëshortin tim, të cilin Dr. DAWN e bëri të mundur që ta kthente burrin për 3 ditë. Tani burri im është kthyer dhe ne kemi jetuar të lumtur që atëherë. Të gjitha faleminderit për Dr DAWN. Këtu, kontaktin e tij e lë për të gjithë. Sepse ka çdo lloj sfide,
    Email (dawacuna314@gmail.com)
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  6. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  7. Ekziston një njeri i madh bimor i quajtur DR WALE i cili mund të kurojë virusin e hepatitit B dhe sëmundje të tjera vdekjeprurëse me përdorimin e bimëve natyrore për të kuruar problemet e virusit të hepatitit B. Ai është nga Afrika dhe është një mjek i shkëlqyeshëm dhe gjithashtu mund t'ju shërojë nëse keni problemin dhe sëmundje të tjera vdekjeprurëse dhe këtu është kontakti. WhatsApp +2347054019402 KURE HERPES,KURE KANCERI,KURE HIV/AIDS,KURE HPV. DR WALE gjithashtu mund t'ju ndihmojë të rivendosni martesën tuaj dhe ta bëni shtëpinë tuaj të shkatërruar përsëri të lumtur. mund të kontaktoni DR WALE përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Si mund t'ia shpjegoj këtë botës se ekziston një burrë i quajtur DR WALE i cili më ndihmoi të rikthej ish të dashurin tim dhe të më rivendoste barkun. kur humbi çdo shpresë. Unë dhe i dashuri im kemi qenë të martuar për gjashtë vitet e fundit pa asnjë fëmijë, ne po jetonim të lumtur. Deri një ditë që patëm një keqkuptim sepse nuk mund të kisha një fëmijë për të, kështu që ai vendosi të më jetonte për një grua tjetër, isha shumë e trishtuar dhe e frustruar dhe nuk mund të haja dot derisa një ditë po shfletoja. në internet ku pashë një zonjë të quajtur Jennifer duke dëshmuar për magjistarin që thërriste DR WALE, i cili e ndihmoi atë të kthente burrin e saj në shtëpi, kështu që vendosa të provoj të kontaktoj magjistaren DR WALE, kështu që i shpjegoj të gjithë problemin tim DR WALE dhe ai më tha se nuk duhet të shqetësohem se ai do të më ndihmojë të zgjidh problemin tim, se i dashuri im do të kthehet në shtëpi, për habinë time më të madhe brenda disa javësh burri im filloi të më telefononte dhe të lutej për falje, ishte vërtet një mrekulli tani ne jemi kthyer sërish si burrë e grua, një javë pasi barku im u rivendos dhe tani kam kaluar një muaj, të gjitha falënderimet e mia shkojnë për DR WALE, mos u shqetësoni më sepse DR WALE është këtu për t'ju ndihmuar të gjithëve, unë do t'ju bëj një nder duke u varur në WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Emri im është Veronika, do të doja të falënderoja Dr. Ellen që bëri një magji që ndihmoi familjen time të fitonte një çështje gjyqësore që do ta kishte dënuar djalin tim me burgim të përjetshëm për vrasje. Unë dhe familja ime jemi shumë mirënjohës. Nëse keni një sfidë të ngjashme, mund ta kontaktoni edhe me email: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619. Mund ta kontaktoni për magji për të fituar lotarinë, për të rikthyer ish-dashnorin tuaj, magjinë e promovimit, magjinë e fatit, koronavirusin COVID 19, kurimin e HIV/AIDS, kancerin, magjinë e fertilitetit, etj.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

The door is always open by Valentina

The right to participate in decision-making processes by Njomza